Totalt antall sidevisninger

søndag 16. mars 2014

Merkelapper med ny design




For å huske hva jeg sår må jeg bruke merkelapper. De koster litt for mye. Jeg setter jeg på en bit bjørkebark. Bjørkebark er den mest holdbare merkelappen jeg har hatt. Skogen er full av bjørkebark. Treverket i bjørka råtner fort, men barken råtner sakte. Så ofte ser jeg at bjørka er blitt til jord, mens barken ligger igjen. Fint for meg for jeg trenger mange lapper.

Sort spritusj holder ihvertfall i et år. Det har jeg prøvd. Det holdt fint. 

2 kommentarer:

  1. Hei! Angående drivhustunellen du spurte om: Buene er laget av aluminium som må bøyes likt, det er ikke så lett hvis man ikke har en ramme å bøye dem rundt. Plasten er ikke så lett å få tak i, må være UV herdig for ikke å bli ødelagt av sola. Jeg vil anbefale Haygrove tunellene som forhandles av et firma i Lier. Veldig god kvailitet. Det finnes også andre tuneller, men dem har jeg hørt er dårlige. Se for hagetuneller her: http://www.myhrene.no/
    Lykke til!
    Mvh, Berit

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for supert tips. Tror jammen feriepengene skal gå til en Haygrovetunell i år. Flott at du sa ifra.

      Slett