Totalt antall sidevisninger

onsdag 23. februar 2011

Avisa har tatt stygt bilde

Fredrikstad blad har vært her. De ville skrive om hundepark. Hurra.

Her ble bildet tatt. Vakker bakgrunn om ikke annet.


Nemi bæsjet foran kamera. Jeg glemte å ta opp bæsjen. Jeg var mer opptatt av å få fine bilder enn å rydde.

Jornalisten kom med punktert dekk og en kamera som var i stykker. Hun var helt super på å bytte dekk.

Jeg smilte så godt jeg kunne, men oppdaget litt for sent at genseren var m e g e t  meget utringet. Pluss at da jeg så meg i speilet etterpå så skjønte jeg at dette blir et meget stygt bilde.

I morgen eller i over i morgen kommer dette i avisa. Inntil da får jeg sitte og ergre meg over at jeg droppet lebestift og lue.

Neste trinn er å overbevise de andre partiene om at vi trenger en hundepark. Jeg tror ikke de tør å si nei til en så populær sak. De vil jo ha stemmer til neste valg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar