Totalt antall sidevisninger

tirsdag 22. februar 2011

Vil ha hundepark i Fredrikstad. NÅ.

Politikk er kjedelig, men kan være veldignyttig. Nå for eksempel: Jeg ønsker meg en hundepark. Jeg trenger et inngjerdet område hvor jeg kan slippe mine to hunder løs.
Jeg vil har en hundepark og da gjør jeg om følge:
1. Spør mitt parti Ap om de støtter saken
2. Dette ble tatt opp på et møte i partiet og jeg fikk ja
3. Jeg kontakter en hundeforening
4. HUndeforeningen vi gjerne samarbeide
5. Jeg skriver et forslag til vedtak
6. Melder saken inn til neste møte i teknisk utvalg. Det heter interpellasjon.
7. Prøver å få mediaomtale på saken. Det er  for å få med oss de andre partiene for å få flertall.
8. Jeg sitter og venter på at noen fra media skal ringe. jeg har sendt ut pressemelding idag.
Fortsettelse følger. Håper vi får det til.
Lola og Nemi venter veldig på hundeparken.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar